Uslovi kupovine
  1. Poručivanje naših proizvoda može se izvršiti isključivo putem Sajta. Ne postoji mogućnost poručivanja proizvoda telefonskim putem.
  2. Kupac ima mogućnost izbora poručivanja proizvoda u svojstvu Gosta ili u svojstvu Registrovanog korisnika. Ukoliko je prilikom prethodne kupovine već registrovao svoj nalog, Kupac može izvršiti poručivanje putem istog naloga.
  3. Poručivanje proizvoda koji Vam odgovara i koji odlučite da kupite možete izvršiti klikom na dugme Dodaj u korpu. Sadržaj korpe možete ažurirati ili izmeniti u bilo kom trenutku pre potvrđivanja porudžbine. Nakon što dodate u korpu sve proizvode koje želite da poručite, klikom na dugme Nastavi ka plaćanju bićete preusmereni na stranicu na kojoj je potrebno navesti podatke za dostavu poručenih proizvoda. Na tom mestu, potrebno je da unesete podatke za dostavu u poseban formular predviđen za to, nakon čega ćete potvrditi svoju porudžbinu klikom na dugme [naziv]
  4. Potvrđivanjem porudžbine na Sajtu u svojstvu Kupca, potvrđujete sledeće:
    • da su Vam poznati Opšti uslovi poslovanja, odnosno da Vam je pružena stvarna mogućnost da se upoznate sa njihovom sadržinom,
    • da su Vam, pre potvrđivanja porudžbine na Sajtu, na jasan i razumljiv način u skladu sa obavezom obaveštavanja Kupca pružena sva neophodna obaveštenja od strane Roaming Electronics-a,
    • da u svojstvu Kupca dajete svoju saglasnost na Opšte uslove poslovanja,
  5. Po izvršenoj porudžbini, na e-mail adresu koju ste naveli u formularu za poručivanje stići će automatski e-mail kojim potvrđujemo prijem Vaše porudžbine. Naša služba internet prodaje će odmah po prijemu porudžbine izvršiti proveru da li je poručeni proizvod raspoloživ, o čemu ćemo Vas obavestiti u roku od najviše 5 radnih dana.
  6. U slučaju da nismo u mogućnosti da Vam dostavimo željeni proizvod, nakon što Vas obavestimo o tome Vaša porudžbina će se smatrati otkazanom.
  7. Ukoliko je moguća isporuka jednog dela Vaše porudžbine, naša služba internet prodaje će Vas obavestiti o tome. U tom slučaju, uz Vašu saglasnost, izvršićemo isporuku dela porudžbine koji je raspoloživ.
  8. Ukoliko smo u mogućnosti da u celosti izvršimo Vašu porudžbinu, poslaćemo Vam mejl potvrde porudžbine.
  9. Ukoliko imate dodatnih pitanja u pogledu Vaše porudžbine, možete nas kontaktirati pozivom na broj 0648161236.
  10. „Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
  11. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
  12. Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
  13. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
  14. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
    • - u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
    • - za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
    • - na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
    • - na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
    • - u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
  15. Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.”