OPŠTI USLOVI POSLOVANJA ZA KUPOVINU PUTEM SAJTA

Važe od: 20. Septembar 2021. Godine

Dobrodošli u e-prodavnicu mobilnitelefoni.rs
U nastavku su sadržani opšti uslovi poslovanja („Uslovi“) koji se primenjuju na svaku kupovinu putem sajta mobilnitelefoni.rs („Sajt“), te Vas molimo da ih pažljivo pročitate pre kupovine u našoj e-prodavnici. Na taj način ćete biti obavešteni o svim pravima i obavezama koje imate kao kupac naših proizvoda. Poručivanjem i kupovinom putem našeg Sajta, potvrđujete da ste se upoznali sa ovim Uslovima i da ih u potpunosti prihvatate.
Kupovinom putem našeg Sajta zaključujete ugovor o prodaji na daljinu sa:

  • Poslovno ime: PREDUZEĆE ZA TRGOVINU I USLUGE ROAMING ELECTRONICS DOO BEOGRAD – VOŽDOVAC;
  • Sedište: Ul. Triše Kaclerovića br. 27L, Beograd;
  • Matični broj: 17540602;
  • PIB: 103285506.
  • E-mail: info@roaming.rs
  • Tel: 0113093794
  • Veb-sajt:
  • („roaming.rs“)
Roaming Electronics zadržava pravo izmene i/ili dopune ovih Uslova u bilo kom trenutku.
Zbog toga je neophodno da ih pre svake porudžbine/kupovine sa našeg Sajta ponovo pročitate, kako biste bili blagovremeno upoznati sa eventualnim izmenama ili dopunama.
I. DEFINICIJE
  • „Prodavac”, „Mi” ili „Roaming Electronics” se odnosi PREDUZEĆE ZA TRGOVINU I USLUGE ROAMING ELECTRONICS DOO BEOGRAD – VOŽDOVAC, sa sedištem u ul. Triše Kaclerovića br. 27L, matični broj 17540602, PIB 103285506;
  • „Opšti uslovi poslovanja” ili „Uslovi” se odnosi na opšte uslove poslovanja koji se regulišu kupovinu u našoj e-prodavnici.
  • „Kupac” ili „Vi” predstavlja svako fizičko lice koje poruči ili kupi proizvod(e) putem našeg Sajta ili je zainteresovano da poruči proizvoda putem našeg Sajta;
  • „Posetilac Sajta” predstavlja svako lice koje pristupi i koristi naš Sajt;
  • „Registrovani korisnik” predstavlja svakog Korisnika Sajta koji je registrovao nalog na Sajtu;
  • „Gost“ predstavlja svakog Kupca koji kupuje naše proizvode bez registracije na Sajtu.
  • „Potrošač” jeste svako fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti i na koga se primenjuju propisi o zaštiti potrošača.
  • „Kupoprodajni ugovor” ili „Ugovor” se odnosi na ugovor o kupoprodaji bilo kog proizvoda Prodavca, koji uključuje odredbe Uslova, kao i eventualne posebne uslove ugovorene između Ugovornih strana.
  • „Sajt” označava veb-sajt mobilnitelefoni.rs koji se nalazi na adresi www.mobilnitelefoni.rs;
  • „Politika privatnosti” se odnosi na poseban akt koji sadrži infomracije o načinu obrade Vaših podataka u vezi sa korišćenjem Sajta i u vezi sa kupovinom putem naše e-prodavnice.
  • „Politika kolačića” predstavlja poseban deo Politike privatnosti koji sadrži informacije i pravila o prikupljanju podataka na Sajtu pomoću kolačića.
  • „Ugovorne strane” su Kupac i Prodavac zajedno.
II. OPIS PROIZVODA
  • 2.1. Roaming Electronics nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe, Roaming Electronics ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda niti slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili u roku od 14 dana od dana isporuke proizvoda, a mi ćemo Vam vratiti novac.
  • 2.2. Slike objavljene na Sajtu ponekad obuhvataju i okruženje proizvoda kako bi potrošač imao realniju sliku kako uređaj izgleda nakon montaže.
Dostupnost uređaja i stanje zaliha.
III. UPUTSTVO ZA KUPOVINU
  • 3.1 Poručivanje naših proizvoda može se izvršiti isključivo putem Sajta. Ne postoji mogućnost poručivanja proizvoda telefonskim putem.
  • 3.2 Kupac ima mogućnost izbora poručivanja proizvoda u svojstvu Gosta ili u svojstvu Registrovanog korisnika. Ukoliko je prilikom prethodne kupovine već registrovao svoj nalog, Kupac može izvršiti poručivanje putem istog naloga.
  • 3.3 Poručivanje proizvoda koji Vam odgovara i koji odlučite da kupite možete izvršiti klikom na dugme Dodaj u korpu. Sadržaj korpe možete ažurirati ili izmeniti u bilo kom trenutku pre potvrđivanja porudžbine. Nakon što dodate u korpu sve proizvode koje želite da poručite, klikom na dugme Nastavi ka plaćanju bićete preusmereni na stranicu na kojoj je potrebno navesti podatke za dostavu poručenih proizvoda. Na tom mestu, potrebno je da unesete podatke za dostavu u poseban formular predviđen za to, nakon čega ćete potvrditi svoju porudžbinu klikom na dugme [naziv].
  • 3.4 Potvrđivanjem porudžbine na Sajtu u svojstvu Kupca, potvrđujete sledeće:
    • a) da su Vam poznati Opšti uslovi poslovanja, odnosno da Vam je pružena stvarna mogućnost da se upoznate sa njihovom sadržinom,
    • b) da su Vam, pre potvrđivanja porudžbine na Sajtu, na jasan i razumljiv način u skladu sa obavezom obaveštavanja Kupca pružena sva neophodna obaveštenja od strane Roaming Electronics-a,
    • c) da u svojstvu Kupca dajete svoju saglasnost na Opšte uslove poslovanja,
  • 3.5 Po izvršenoj porudžbini, na e-mail adresu koju ste naveli u formularu za poručivanje stići će automatski e-mail kojim potvrđujemo prijem Vaše porudžbine. Naša služba internet prodaje će odmah po prijemu porudžbine izvršiti proveru da li je poručeni proizvod raspoloživ, o čemu ćemo Vas obavestiti u roku od najviše 5 radnih dana.
  • 3.5.1. U slučaju da nismo u mogućnosti da Vam dostavimo željeni proizvod, nakon što Vas obavestimo o tome Vaša porudžbina će se smatrati otkazanom.
  • 3.5.2. Ukoliko je moguća isporuka jednog dela Vaše porudžbine, naša služba internet prodaje će Vas obavestiti o tome. U tom slučaju, uz Vašu saglasnost, izvršićemo isporuku dela porudžbine koji je raspoloživ.
  • 3.5.3. Ukoliko smo u mogućnosti da u celosti izvršimo Vašu porudžbinu, poslaćemo Vam mejl potvrde porudžbine.
  • 3.6 Ukoliko imate dodatnih pitanja u pogledu Vaše porudžbine, možete nas kontaktirati pozivom na broj 0648161236.
IV. CENE
  • 4.1 Cena svakog proizvoda u dinarima (RSD) naznačena je pored slike proizvoda. Cene uključuju PDV.
  • 4.2 Cene istaknute na našem Sajtu važe isključivo za kupovinu putem interneta.
  • 4.3 Troškovi isporuke.
V. PLAĆANJE
  • 5.1 Plaćanje proizvoda naručenih putem Plaćanje proizvoda naručenih putem internet prodavnice moguće je izvršiti:
    • 5.1.1 elektronskim putem, pomoću debitnih ili kreditnih kartica;
    • 5.1.2 uplatom na račun Roaming Electronics-a prema predračunu koji Vam prethodno Roaming Electronics dostavi;
    • 5.1.3 pouzećem, tj. gotovinom prilikom preuzimanja robe na željenoj adresi.
    • 5.2 U slučaju plaćanja gotovinom, prilikom preuzimanja paketa kurir će vam predati proizvode koje ste poručili, kao i račun uz njih.
Napomena prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama
  • 5.3 Kupac može platiti poručenu robu sa Visa, Maestro,Mastercard®, American Express® i Dinacard karticama. Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu portala banke koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
  • 5.4 Koristimo pred-autorizaciju što znači da prilikom online plaćanja karticama, sredstva će biti samo rezervisana dok Roaming Electronics ne potvrdi da može isporučiti sve proizvode i tek onda se sredstva skidaju sa računa. U suprotnom plaćanje odnosno rezervacija se stornira i kupcu neće biti naplaćeno ništa.
  • 5.5 Ovim načinom naplate i poslovanja sprečavamo eventualne neprijatnosti koje mogu nastati usled nedostupnosti poručenih proizvoda i povraćaja sredstava.
Napomena o konverziji
  • 5.6 Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
  • Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
VI. ISPORUKA
  • 6.1 Proizvodi koje poručite putem našeg Sajta biće dostavljeni na Vašu adresu putem kurirske službe.
  • 6.2 Na stranici proizvoda, jasno je naznačeno stanje proizvoda. Ukoliko je proizvod dostupan za kupovinu moguća oznaka je „na stanju“. Poručeni proizvod/proizvodi koji su u trenutku poručivanja imali oznaku „na stanju“ biće vam isporučeni u roku od maksimalno 5 radnih dana od datuma potvrde porudžbine od strane Roaming Electronics-a. Uz obaveštenje kupcu na imejl će stići i ugovor o prodaji na daljinu, obrazac za odustanak od ugovora, izjava o saobraznosti i račun-otpremnica.
  • 6.3 Poručeni proizvodi dostavljaju se Vama lično ili licu koje ste naznačili kao primaoca pošiljke u roku od 5 radnih dana. Isporuka o roku ne predstavlja bitan element Ugovora.
  • 6.4 Pošiljka se dostavlja na adresu koju ste naveli u formularu za poručivanje. Isporuka se vrši radnim danima u periodu od 9 do 21 časova.
  • 6.5 U slučaju da kurirska služba ne zatekne nikoga na adresi isporuke, kurir će Vas kontaktirati telefonom radi dogovaranja novog termina isporuke. Ukoliko i nakon toga dostavljanje ne bude moguće krivicom Kupca, odnosno lica koje je naznačeno kao primalac pošiljke, Kupac će biti dužan da snosi troškove vraćanja pošiljke Prodavcu, a Ugovor će se smatrati raskinutim.
  • 6.6 Isporuka je besplatna.
  • 6.7 Rizik slučajne propasti, oštećenja ili uništenja stvari prelazi na Kupca u trenutku predaje proizvoda Kupcu.
  • 6.8 Obaveza Prodavca da isporuči poručeni proizvod se gasi ako je, zbog naloga državnih organa, smetnji u prometu ili pogonu, štrajka, isključenja, manjka sirovina i svih slučajeva više sile izvršenje neprimereno otežano ili nemoguće, a Prodavac je za navedene događaje saznao tek nakon što je potvrdio porudžbinu. U tom slučaju Prodavac će o tome obavestiti Kupca bez odlaganja („Viša sila“)
  • 6.9 Potrošač nema pravo da bez nadoknade odlaže izvršenje isporuke duže od 15 kalendarskih dana od datuma naručivanja, odnosno jedanput. Ukoliko se isporuka odlaže duže od navedenog roka, odnosno ukoliko Roaming Electronics čuva proizvode, Potrošač je dužan da plati naknadu od 1 evra (u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS) na dan po svakom pojedinačnom komadu proizvoda koji se čuva.
POSTUPANJE PRILIKOM ISPORUKE
  • 6.10 Prilikom prijema proizvoda koje dostavlja kurirska služba Kupac je dužan da potpiše otpremnicu (odnosno račun-otpremnicu), koju kurirska služba zadržava kao potvrdu o preuzimanju pošiljke. Kupac pošiljku ne pregleda na licu mesta, već potrošač ima rok od 24h da izjavi reklamaciju kurirskoj službi.
OTKAZIVANJE ISPORUKE
  • 6.11 Kupac ima pravo da otkaže isporuku u bilo kom trenutku, slanjem mejla na oliver.majstorovic@roaming.rs.
  • 6.11.1 Ukoliko je isporuka otkazana pre nego što je Prodavac poslao proizvode, Kupac ima pravo da traži povraćaj ukupnog iznosa plaćenog za proizvode i isporuku.
  • 6.11.2 U slučaju otkazivanja porudžbine nakon što je Prodavac poslao proizvode, Kupac ima pravo da traži povraćaj iznosa za proizvode, ali u tom slučaju, Kupac sam snosi troškove vraćanja proizvoda Prodavcu.
  • 6.12 Sva dodatna pitanja u vezi proizvoda, cena ili isporuke možete nam postaviti i putem telefona na broj 0648161236 ili e-maila na adresu: oliver.majstorovic@roaming.rs. Biće nam zadovoljstvo da Vam pomognemo. Poručivanjem dajete saglasnost za kontakt kroz sve raspoložive kanale komunikacije na osnovu podataka koje ste ostavili, dok se drugačije ne izjasnite, što se može uraditi u bilo kom momentu.
VII. ODUSTANAK OD UGOVORA
  • 7.1 Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana od dana dostavljanja naručenog proizvoda, bez navođenja razloga.
  • 7.2 Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu koji se dostavlja na mejl Potrošača, a isti možete preuzeti i ovde.
  • 7.3 Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
  • 7.4 Troškove povraćaja robe u slučaju odustanka snosi Potrošač.
  • 7.5 Roba se vraća na adresu navedenu na obrascu za odustanak.
  • 7.6 Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i, po mogućnosti, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (izjava o saobraznosti, račun-otpremnica itd.).
  • 7.7 Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvrđuje ovlašćeno lice u Roaming Electronics-u, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća Potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom Kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
  • 7.8 Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.
  • 7.9 U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava Kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica putem interneta, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Roaming Electronics je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. U slučaju plaćanja gotovinom, potrošaču se gotovina vraća.
VIII. SAOBRAZNOST
  • 8.1 Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru:
    • a) ako odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
    • b) ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
    • c) ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
    • d) ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
  • 8.2 Prodavac odgovara za nesaobraznosti isporučene robe ugovoru ako:
    • a) je postojala u času prelaska rizika na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost prodavac znao;
    • b) se pojavila posle prelaska rizika na potrošača, ako potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača;
    • c) je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je prodavac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.
  • 8.3 Prodavac je odgovoran i za nesaobraznost nastalu zbog nepravilnog pakovanja, nepravilne instalacije ili montaže koju je izvršio on ili lice pod njegovim nadzorom, kao i kada je nepravilna instalacija ili montaža robe posledica nedostatka u uputstvu koje je predao potrošaču radi samostalne instalacije ili montaže Prodavac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru ili ako je uzrok nesaobraznosti u materijalu koji je dao potrošač.
  • 8.4 Odgovornost prodavca za nesaobraznost robe ugovoru ne sme biti ograničena ili izuzeta suprotno odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Prodavac nije vezan javnim obećanjem u pogledu svojstava robe ako:
    • a) nije znao ili nije mogao znati za dato obećanje;
    • b) je pre zaključenja ugovora objavljena ispravka obećanja;
    • c) obećanje nije moglo uticati na odluku potrošača da zaključi ugovor.
  • 8.5 Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.
  • 8.6 Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to U suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
  • 8.7 Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kome prodavac odgovara za nesaobraznost, koji ne može biti kraći od jedne godine.
IX. REKLAMACIJA
  • 9.1. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
  • 9.2. Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka u roku propisanom u članu 8.5 ovih Uslova, putem e-mail adrese reklamacije@roaming.rs i na broj telefona 011/3093705.
  • 9.3. Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun (kopiju računa), ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini, kao i da preda uređaj što može učiniti na sledeće načine:
    • a) Predati kurirskoj službi;
    • b) Lično predati uređaj u ovlašćeni servis (na adresu na koju ga Roaming Electronics uputi);
    • c) Direktno Roaming Electronics-u na adresu sedišta.
  • Pre predaje uređaja na reklamaciju potrebno je izvaditi sve kartice korisnika (SIM, SDD i sl.), futrole, maske, torbe I sve ostalo što nije predmet reklamacije. Ukoliko je nešto naknadno kupljeno i ugrađeno u sam uređaj, dužni ste da to predočite prilikom izjavljivanja reklamacije.
  • 9.4. Iako Zakon ne predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe u ovlašćeni servis.
POSTUPAK REKLAMACIJE
  • 9.5. Nakon što izjavite reklamaciju na predviđen način i dostavite dokaz o kupovini i uređaj, dobićete pisanu potvrdu ili elektronskim putem će vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je Vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Nakon toga Roaming Electronics o svom trošku, iz maloprodajnog objekta, šalje reklamiranu robu u ovlašćeni servis koji je jedini merodavan da proceni da li je roba saobrazna ugovoru ili nije. Nakon prijema nalaza od strane ovlašćenog servisa, a u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskm putem ćemo Vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju.
  • 9.6. U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa vašim zahtevom. Uređaje pristigle sa servisa, a za koje je reklamacija prihvaćena, Roaming Electronics vraća Potrošaču. Potrošač je dužan da svoj uređaj preuzme ili omogući njegovo dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena i spremna za preuzimanje - isporuku. Nakon isteka tog perioda smatraće se da se potrošač na nesumnjiv način odrekao prava svojine na uređaju, te isti prelaze u svojinu Roaming Electronics-a, u skladu sa Zakonom o osnovama svojinskopravnih odnosa ("Sl. list SFRJ", br. 6/80 i 36/90, "Sl. list SRJ", br. 29/96 i "Sl. glasnik RS", br. 115/2005 - dr. zakon).
  • 9.7. Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost ili neadekvatnog korišćenja), potrošač snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa.
  • 9.8. Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Roaming Electronics-a potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
  • 9.9. Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.
  • 9.10. Roaming Electronics će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.
X. ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI
  • 10.1. Roaming Electronics obrađuje podatke o ličnosti Kupaca u skladu sa propisima Republike Srbije. Za više informacija kliknite na link do Politike privatnosti.
  • 10.2. Radi prikupljanja pojedinih podataka o ličnosti Korisnika Sajta, koristimo kolačiće. Više informacija o tome koje kolačiće koristimo možete saznati klikom na Politiku kolačića.
  • 10.3. U ime mobilnitelefoni.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Roaming Electronics (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
  • 10.4. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.